Verkiezingsprogramma D66 Steenwijkerland 2022-2026

D66 is sinds 2010 vertegenwoordigd in de gemeenteraad van Steenwijkerland. Wij werken hard aan een democratische, sociale, duurzame en liberale agenda. En dat gaan we ook de komende vier jaar doen. Met een enthousiaste groep mensen! Hoe? Dat leest u in ons verkiezingsprogramma Steenwijkerland!

Leef Duurzaam Samen!

Als inwoners zelf niet kunnen regelen wat belangrijk is om duurzaam, menswaardig en gelijkwaardig samen te kunnen leven, dan is het gemeentebestuur aan zet. Dan regelen we het in Steenwijkerland samen. Want je hoort erbij en je doet ertoe in Steenwijkerland. Daar zet D66 op in.

Inwoners, ondernemers, maar ook mensen en ondernemers van buiten moeten weten waar ze aan toe zijn in Steenwijkerland. D66 staat voor duidelijkheid.

Of je geld hebt of niet, of je invloed hebt of niet, of je jong bent of oud, we vertegenwoordigen jullie allemaal. Zo eerlijk mogelijk. Iedereen doet ertoe en doet mee. We zetten niet in op groei als doel, wel op voldoende inkomen en welzijn voor iedereen.

We houden vast aan onze standpunten. Geen gedraai, geen willekeur, maar gewoon eerlijke, open en standvastige politiek. Omdat inwoners en ondernemers dat verwachten. Dit zijn serieuze uitdagingen. We pakken ze graag met groot enthousiasme op en met uw inbreng maken we Steenwijkerland nog leefbaarder, nog duurzamer en nog aantrekkelijker. In ons verkiezingsprogramma voor Steenwijkerland kun je dit teruglezen.

Stem daarom D66!

Emmy Elgersma, lijsttrekker D66-Steenwijkerland