Voor
een mooi Steenwijkerland

Dit is mooier in Steenwijkerland

D66 heeft afgelopen jaren al mooie resultaten behaald in onze gemeente. We tonen ons van onze sociale kant, maar willen graag regels versoepelen waar kan. Een progressief geluid in Steenwijkerland is nodig. Dat valt niet altijd mee, maar we blijven ons inzetten. Verschillende zaken zijn al mooier in onze gemeente. Bijvoorbeeld dat inwoners de politiek steeds beter te vinden voor hun inbreng en wat dacht je van een beter beleid rondom biodiversiteit?

Veel gesprekken
met inwoners

Weten wat er in de buurt speelt en daarover het gesprek aan gaan. Dat doet D66 het hele jaar door. We hebben al vele mooie gesprekken mogen voeren met onze inwoners. Nieuwsgierig naar zo'n gesprek? Lees dan verder en nodig ons uit.

Lees meer over de gesprekken

Wat kan er mooier?

De komende jaren kan er nog genoeg mooier in Steenwijkerland. Dat doen we het liefste samen met onze inwoners: als je ideeën hebt horen we het graag. Wat er zoal mooier kan? Wat dacht je van het verdwijnen van 'achterkamertjespolitiek' > meer transparantie. Of vervallen locaties aanpakken, zoals het oude Welkooppand.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Volg ons op social media