vrijdag 2 april 2021

D66 Steenwijkerland gaat online met je in gesprek

Post over online in gesprek gaan met D66 Steenwjikerland.

Voor een politieke partij is het belangrijk om te weten wat er speelt. Daarom gaat D66 Steenwijkerland online in gesprek. Ben jij er een avond bij?

Onder normale omstandigheden dan zie je D66 ook vaker op straat of aan de deur, maar door de huidige maatregelen doen we dat nu minder. Wel blijven we altijd met inwoners in gesprek. Dat kan bijvoorbeeld bij de winkel zijn, in een vereniging of ter voorbereiding van een politiek onderwerp.

D66 Steenwijkerland gaat online in gesprek

We blijven graag met alle inwoners in gesprek. Je kunt natuurlijk altijd aanhaken bij de fractievergadering op maandag om te spreken over een onderwerp dat je belangrijk vindt. Aangezien er nu veel online gebeurt, willen we je ook de mogelijkheid geven om zo met ons in gesprek te gaan. Dit doen we via Zoom.

Wanneer kun je met ons in gesprek?

We hebben vijf woensdagavonden gepland om in gesprek te gaan met inwoners.

• 28 april 2021 van 19.30 – 21.00 uur
  • 12 mei 2021 van 19.30 – 21.00 uur
  • 19 mei 2021 van 19.30 – 21.00 uur
  • 2 juni 2021 van 19.30 – 21.00 uur
  • 16 juni 2021 van 19.30 – 21.00 uur

Noteer een van de avonden in je agenda en klik op onderstaande link om mee te doen in het gesprek! Je kunt je ook aanmelden voor een van onze avonden dat we in gesprek gaat, maar dat hoeft niet per se.
Wel ontvang je dan de Zoom-link in een e-mail en een herinnering voor de avond.

>>Klik hier om deel te nemen via Zoom<<

Hoe werkt het?

1. Je klikt op bovenstaande link om deel te nemen aan het gesprek.
    Dit kan via de telefoon, tablet of laptop. Het is fijn voor het gesprek dat je een camera en een microfoon gebruikt.
  2. Je krijgt onderstaand scherm in beeld. Als je Zoom vaker gebruikt hebt en op je apparaat hebt staan, dan kun je de app gebruiken door op ‘Launch Meeting’ te klikken. Is dit je eerste keer dan kun je gebruik maken van je browser (zie afbeelding) of het programma via ‘Download Now’ te installeren.
  3. Bij binnenkomst in de online kamer vul je je naam in en je zet de camera en microfoon aan.
  4. Afhankelijk van de drukte zal iedereen om de beurt aan het woord komen.