vrijdag 24 mei 2019

Word ook lid!

In de raad van Steenwijkerland is D66 op dit moment vertegenwoordigd met één zetel. Emmy Elgersma is ons huidige raadslid en wordt ondersteund door de steunfractie en twee burgerraadsleden: Minze Leistra en Thom de Vries.

Daarnaast kun je ons ook regelmatig terugvinden op straat, aan de deur of in gesprek met inwoners van de gemeente. Zo gaan we langs bij Plaatselijke belangen of wijkverenigingen en horen graag wat er speelt in de buurt. Die informatie kunnen we weer gebruiken om Steenwijkerland een stukje mooier te maken. Ook hier aan bijdragen? Dat kan. Word lid van D66!

Lees hier de 10 redenen om lid te worden.

Waarom lid worden van D66?

D66 zal altijd blijven strijden voor een vrije en open samenleving. Waarin het niet uitmaakt waar je vandaan komt, van wie je houdt of waar je in gelooft. Wij vechten voor respect voor elkaar. Voor tolerantie. Tegen uitsluiting en tegen haat zaaien. En dat zullen we altijd blijven doen. Dit is het moment, meer dan ooit, om je uit te spreken. Steun het optimisme. Word nu lid.

Klik hier om je aan te melden!